27 dagar

Dag 1 – Presentera mig själv
Dag 2 – En gammal bild på mig själv
Dag 3 – Fem sanningar om mig
Dag 4 – Bild på en person som jag saknar
Dag 5 – Saker jag stör mig på
Dag 6 – Det här vill jag göra innan jag dör
Dag 7 – En bild som jag gillar
Dag 8 – Favoritmat
Dag 9 – Favoritbandet/artist
Dag 10 – Favotitblogg
Dag 11 – En bild som jag alltid skrattar åt
Dag 12 – Favoritfilm
Dag 13 – Jag och en klasskompis
Dag 14 – Mina rädslor
Dag 15 – Den nyaste bilden på mig själv
Dag 16 – Saker jag gillar
Dag 17 – Mina ambitioner
Dag 18 – Min favoritplats i vardagen
Dag 19 – En person i min släkt
Dag 20- Något jag är beroende av att använda varje dag
Dag 21 – Bild på en person som är snygg
Dag 22 – Favoritårstid och varför
Dag 23 – Senaste lyssnade låten
Dag 24 – En bild på mitt favoritgodis
Dag 25 – Vad jag vill bli när jag blir stor
26 – Bild på favoritplagget
27 – Ett sommarminne

Tog den från Hildas blogg. Om ni undrar så ja, jag har ändrat liiite i den och tagit bort vissa saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0