Dag 1 - Presentera mig själv

Mitt namn är Moa, jag är 12 år och fyller 13 i sommar.
   Jag gillar musik, att skriva, läsa, vara med vänner, att shoppa, skratta tills det gör ont i magen och mycket mer. JAG HAR EN KANIN SOM HETER DONGORI. Han är söt. 

Ni vet ju hur jag ser ut, men berättar ändå. Håret mitt är ljusbrunt och en lugg ligger över min panna. Mina ögon är bruna på långt håll och brungröna på nära håll. Jag har glasögon, och jag har bruna ögonbryn.

Just nu lyssnar jag på musik. Just nu skriver jag detta. Just nu längtar jag tills imorgon.


Kommentarer
Postat av: Hildaa

vf längta till imorn älskling? <3 :*

2012-04-26 @ 18:40:27
URL: http://hildasliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0