Elefantstrumpor och ljummen dag

Hej allihopa!

Alva ska fixa headern lite sen också så ni vet.

Just nu gör jag inte mycket. Snart ska jag leka lite med min familj. Haha, vet det låter lite tokigt. Men japp, mamma berättade om en lek hon brukade leka när hon var mindre. Men mynt och man är i lag och lite så. VERKAR ROLIGT FAKTISKT!

Förvånad över det rätt så höga läsarantalet jag hade igår, tror jag det var. WEEHHOO.

Bloggar mer senare eller imorgon!

Pussar och kram.

PS. Vet, rubriken hör inte alls ihop med inläggets handling. MEN VISST ÄR DEN...FIN! Eller, ljum. Som ett jämnt täcke, liksom slätt.


Hmm... ser lite knäpp ut va? Haha, jaja det får väl gå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0