VÄÄÄÄÄDRET OCH IKVÄLL

Tjenaaaa.

Sitter ute i solen med musik och datorn. Och en bok som kanske ska läsas.
   OCH JAG ÄÄÄÄLSKAR VÄDRET!! Det är såhär det ska vara. Helt galet underbart. Seriöst, halva skolvägen gick jag bara med en stickad tröja på mig! Så sköönt. Kärleken är stor. Skulle kunna skriva en bok lika lång som Harry Potter böckerna om vädret och hur mycket jag ääällssskkkkaaarrr det. Men nej, punkt.

Ikväll kommer det inte bli så bra uppdatering, ska till Gröna Lund med Parisa och Julia. Första gången i år, WEEEHHHOOO. Ska bli super! Men ska inte vara där jättelänge. Men ändå, WIIIEEE.

(Ni märker hur glad jag blir av vädret)



Jag och Parisa för typ ett halvår/år sedan?
Hihi, småpluttar. (Har ingen bild på Julia..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0