Dag 16 – Saker jag gillar

I detta fall, med denna rubrik, skulle jag kunna skriva en hel bok. Jag skojar inte, eller ja, kanske en novell. Men jag skojar inte.

- Att skratta
- Vara med mina vänner
- Att vara med min familj
- Äta glass
- Kläder
- Vara ute på stan
- Lyssna på musik
- Att ha picknick
- Bra böcker
- Godis
- Mat
- Gröna Lund
- Röda skor
- Smycken
- Färgen vinröd, så cool
- Att vara inne på weheartit
- Vänner som man kan bara kan prata, prata, prata med och samtalsämena tar bara aldrig slut
- Att kolla på bilder från när man var liten
- När man är ledsen, och familjen bara kommer som en stor filt och omfamnar en och man känner sig så trygg, så trygg
- Att upptäcka att man har pengar i skolväskan
- Sommar
- Vackert väder

Med mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0