Gaaaalet chill och glad :)

Shuuuuuu.

Ligger i min säng och har det galet chill. Märker ni att jag typ alltid ligger i min säng med datorn och skriver? Brukar ju skriva typ "ligger i min säng och blablabla".. Tänkte inte på det förut, men gör det nu, haha.

Iaf, ligger i min säng, lyssnar på musik, äter choklad och är så sjukligt glad! Ahhh, vanlig dag (hihi råkade skriva "glad" istället för dag, ett tecken kanske?) ( Gud, gjorde det precis igen :O ) men ändå en så bra vanlig dag! Jag fick smaka bulle av Marre idag, fick en slush av Ludde och en marabou av Ann (Rebeccas mamma)! Det gäller att se det fina i varje dag. Och imorgon är vi lediga, ingen skola, inga läxor. Blev jätteglad när jag kom på det (igen) efter idrotten idag! 

Och juste, kom hem för ca. 40 minuter sen. Hängde med några kompisar lite efter skolan. Vi satt vid Gulan och drack Slush. Kellie, Adam, Marre, Amanda, Ludde osv. Så det var niice! Hade även sällskap hem en bit med Adam, Kellie och Marre.

AHHH, ALLT ÄR SÅ BRAAAAAA.

PS. Imorgon ska jag träffa Alva! Woopp woopp.

Igår. Förrgår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0