Jag är glad

HEJ VÄNNER!

Jag är glad. Så glad. För inget särsklit egentligen. För vädret. För musiken. För framtiden. För allt. För allt. För allt. Älskar den känslan av lycka. När man bara är så lycklig! Och det är jag. Just nu. Och för några timmar sen. Några timmar sen och fram till nu. Hoppas jag är det hela dagen. För alltid. Vet att jag inte kommer vara helt super-glad-och-lycklig hela tiden, det går inte. MEN NU ÄR JAG DET OCH DET DUGER GOTT OCH VÄL!

Livet leker.

December 26, 2011 - Cecilie Kjær - Picasa Web Albums My beloved monster - all I am is the bones you made for me - rebeccamadsens - Starta en gratis blogg och börja blogga själv.Tree (Taken with Instagram at Singapore Botanic... - Fact, Faith, Joy Sans titre | Flickr : partage de photos !

Bilder från Weheartit.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0