Oj vad mycket som hänt!

FÖÖÖRLÅT för att jag inte bloggat. *Det är okej Moa, vi förlåter dig*. HAR HAFT FUUULLT UPP IDAG. *Vi förstår, alla har dagar då man inte hinner blogga så mycket. Då man har fullt upp*. Men, ska ta och berätta om min dag! För den har varit kul! Och pluggig... *JIPPIIIEEE! Det gör inget att du inte bloggat supermega mycket Moa, nu när du kommer med sådant här att berätta om!*

Efter skolan gick jag och Rebecca till Zinken med Wille och Marre och var där lite. Typ 10 minuter, hihi. Sen drog jag och Rebecca hem till Rebecca och gjorde varm choklad med grädde och värmde bullar! Åhh så gott det var! Ljuvligt makalöst gott.
   Vi satt och snackade, jag pluggade religion och Rebecca hjälpte mig med det. Det var jättemysigt!
   Jag gick hem vid kvart i fem, åt lite middag, pratade historia med pappa, spelade lite piano och sen pluggade jag en maaaassa religion. I över en timme! Så nu är jag stolt. Och det blev så fint med religonen!

Nu är jag så där lugnt glad. Harmonisk.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0