Seeeg och mörbultad, PimPim, sovmorgon och kyckling

Heej!

Idag kommer jag inte göra någonting. Är helt mörbultad efter klassresan. Hes, ont i armarna, hade ont i huvudet förut och galeet trött. Kommer sitta vid datorn, äta mat, och glass, göra läxor o.s.v. YEEY.

Sitter och äter PimPim, ni vet sådana dära röda godisbåtar? Asså ibland är de goda men ibland smakar de inte särskilt gott enligt mig. Först när jag började äta några idag, jag bah: Mums, de här var ju rätt goda! Jag tar en till. Men efter att ha ätit några (många) så... nej tack. Inga mer nu. Hehe.

Gud vad dagen gått fort, fast ändå segt. Är själv seg. Sov jättedåligt förra natten. Men bra inatt ändå. Hoppas jag kommer vara piggare imorgon, och vi har sovmorgon till 10.00 så det är jag tacksam för. TACK!

 

PS. Jag är hungrig. Och jättesugen på kyckling! Men vi har ingen kyckling :(



Bilder från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0