They know, they know, they know

KOMPISAAAAAAAAAAR! HEJ!

Efter skolan hade jag piano, och mamma kom med en yoghurt dryck, Yoggi, och en riskaka. ÅHHH kom på att vi har två paket riskakor i skafferiet. Hoho, känslan när man komer på att man har riskakor hemma asså. 
  
När pianot var slut, klockan 4, gick jag hem och hjälpte till att bygga ihop våra nya utemöbler, slängde plast grejs, gjorde läxa, (kom på att jag fortfarande har kvar läxa, djksjöf) och lite sånt. Åt mat, juste.

Sitter nu i sängen och ska läsa bloggar, göra klart läxan, lyssna på musik, få tag på Hilda, älskar att snacka/chatta/messa med henne OCH EN MASSA MER MÄNNISKOR, KÄNN ER INTE UTESLUTNA!

Covarmént au la se, det är "vi hörs allihopa" på franska. Nej jag bara skojade, hoho så kul jag är...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0