Vad jag har gjort under tiden jag inte bloggat

Tokigt att jag inte bloggat på ett par dagar... Har inte hunnit... Men nu ska vi inte prata mer om det, för jag har en massa att berätta om!

Tisdag - Var på ett infomöte om 7:an i min skola, det var verkligen super! Fick veta några nya lärare och en massa, längtar riktigt mycket (även fast jag längtar till sommarlov också)!

Onsdag - Pianouppspel. Åkte hem efter skolan och chillade, tränade lite piano. Sen åkte jag till stället vi skulle spela upp på och hade en liten "träningsföreställning" = alla fick spela upp sina låtar för alla de som skulle spela. Efter det var det uppspel. Gick rätt bra :) Sen gick jag, mamma och lillasyster till Burger King och åt middag!

Torsdag (idag) - SKA PÅ KONSERT MED REBECCAAA! Vi ska se Timbuktu på Grönan, ska bli bäst! Awesome. Så jag ska chilla lite nu, sen äta sushi (NAMNAMNAM) och efter det ska jag tillbaka till skolan och ta spruta. När det är klart drar jag hem till Rebecca och sen åker vi + hennes pappa till Grönan!

Och under tiden allt det här händer har jag haft en massa läxor som ska göras. Busywomen.se ;)


Mitt hår är vanligtvis inte sådär rufsigt, det är vinden som blåser förstår ni.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du ha .se eller .com till din domän? GRATIS? HELT GRATIS? I hela 3 år?



Och kunna fortsätta blogga på samma bloggportal som du gör just nu?



HÄR FINNER DU:

http://tjanapengarenkelt.blogg.se/2012/may/fa-en-gratis-doman-nu.html#comments

2012-06-01 @ 14:10:18
Postat av: Rebecka

Hoppas du får en trevlig dag!

2012-06-04 @ 15:54:47
URL: http://rebeckannasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0